Sayfalar

Haydar Ergülen : Ah karamela şekerim, AŞK tatli da insanlar berbat

Yanik sekerim sert, hayatsa daha berbat,
ikisinin de ayni kagittan çiktigini unuturdum
unutmasina da, ben tuttum birini sevdim,
hayati nasil sevdiysem onu da öyle sevdim:
Tarçin Kokulu Kiz, Carmen, Ay Carmela...
O nane likörüne bayilirdi ama, ben onu
sicacik bir kahvenin dumanina benzettim,
o da beni birine benzetmis olmali ki, tuttu
ask derdine düstü, simdiyse terketme sevdasinda!
Ask dünyaya bizden önce gelmis de erkenden
açmis gibi dükkanini, onun kokusuyla tanidim
aktarlari, aci sözlerini askin tuzu biberi saydim,
onun huylariyla karsilastim eski tuhafiyelerde:
Aynali Pasaj, Bonmarse ve Altin Dügme...
Biri birine uymayan binbir huy, binbir çesit,
bir dükkana rastladim duvar tas, kapi kilit,
ne tatli sözlerim açabildi ne iyi huylu siirim,
karamela dükkani oldugunu en sonunda ögrendim!
Simdi yanik sekerim sert, hayat ondan da dert,
ben zaten tiryakiyim, ayrilik asktan da berbat!

Ah karamela sekerim, ask tatli da insanlar berbat!

Haydar Ergülen