Sayfalar

Ağlamak Acıların Yontulmuş Biçimidir, Hüzünse Çocuğun Gökyüzünü Sevmesidir

 
HERŞEY TEKRARDIR BİRAZ

Öperse sakalımı biralanmış bir berber
Aşkımın civcivleri kanatlanmış
merhaba
şiirlere kılıç çeken gökyüzü
yerin bu şiirde de bir çocuk ağlamasıdır
(yerin bu şiirde küçük bir çocuk ağlamasıdır)
yani ki sen
EY
li bir heple başlayan
hüzünlerin ve yalnızlığın bekçisi
bütün şiirlerin babası
üvey
babam
merhaba
EY
(artık küçül)
-ey-
acıların güç çeşmesi
suyun artık beslemiyor çocukları
ey babam
merhaba
olmasa babamın karısı
büyütün artık beni
(ağlamak acıların yontulmuş biçimidir
hüzünse bir çocuğun gökyüzünü sevmesidir)
yorgunum bir gülü devşirmekten

görseniz artık yüzüm bozulan bir çiçektir 
evde kalmış kızların göğsünde sık bulunan
beni solduran akşam üstleridir pencerelerde
çünkü hüznü hüzün besler yalnızca
merhaba
diyorum bir acıyı ikiye bölmek
bir elmayı ikiye bölmek kadar güçtür
görseniz artık yüzüm bozulan bir dengedir.
bir serçeyi gökyüzünde barındırmaktan kıyan
(bence bütün serçeler yaşlandıkça serçedir)

güneş(ki göğün orospusudur)

yatar da çirkinliğin baykuş kuşuyla
unutur bir serçeyi kendisiyle sevişmeyi
şimdi yaşlanan bir gökyüzüdür hayatı
aşkı ve sevişmeyi kendisinde arıyan
merhaba
diye bir ses nerden gelirse küçük bir çocuğun
serçeleri çok seven bir çocuğun eskiyen yüzüdür güneşe karşı
 
(babam benim annemi sana emanet ediyorum)