Sayfalar

Cümle kapınıza geldim, geçip uykulardan - CEVAHİR BEDEL

SÖZ TOPLAYICISI

uzaktan geldim, sabah uykularından

söz toplayıcısıyım, öyle derler

ellerimin kesiği ondan

yüzümdeki gizli karanlık…

tarlalardan geçtim, kasabalardan

doldurdum içimi tozlu kelimelerle

kuru otlarla, yavan sevgilerle

damarlarımdaki kanama ondan

yüzümdeki gizli karanlık…

hayat baktı içimdeki boşluğa bir süre

uğurlar ola dedi uğurlar ola

durup durup kendimi çağırmam ondan

yüzümdeki gizli karanlık…

cümle kapınıza geldim, geçip uykulardan

narin kırımlardan, balyoz ustalardan

söz toplayıcısıyım, öyle derler

sözü kınında koymam ondan

yüzümdeki gizli karanlık…

(cevher kapısı / şiirden yayınları 2010)

Cevahir Bedel kimdir: Dersim doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü'nü bitirdi..., Kocaeli Üniversitesi'nde “Türkiye Yazılı Basınında Azınlıklar ve Marjinal Gruplar” adlı yüksek lisans tezini tamamladı... Eylül 2010'da Şiirden Yayınları tarafından 'CEVHER KAPISI' adlı ilk şiir kitabı yayınlandı.